УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ

Правила обміну, повернення послуг, скасування замовлення та повернення коштів

1 АКТИВАЦІЯ ПОСЛУГ

Після оформлення та оплати замовлення користувач отримує доступ до відповідного програмного забезпечення або послуги у формі підписки, відповідно до обраного тарифного плану.

2 ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Повернення коштів за придбані підписки можливе лише у разі технічної неможливості надання послуги з вини Продавця, яка не була усунена протягом 3 робочих днів з моменту звернення Покупця до служби підтримки.

Усі продукти, представлені на сайті, є цифровими і вважаються такими, що не підлягають поверненню або обміну після активації, відповідно до чинного законодавства України.

3 СКАСУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Скасування замовлення можливе до моменту підтвердження активації послуги. Якщо активація вже відбулася (ключ доступу передано або обліковий запис активовано), замовлення не може бути скасоване.

4 ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА

У разі виникнення технічних проблем або питань щодо підключення/доступу до сервісів, Покупець може звернутися до служби підтримки:

Телефон

+38 (068) 979 32 34

+38 (093) 038 22 67

Email

info@softpro.ua